Πολιτική επιστροφής 365 ημερών Πολιτική επιστροφής 365 ημερών
Δωρεάν επιστροφές Δωρεάν επιστροφές
Παράδοση μόνο από 5 € Παράδοση μόνο από 5 €
Εγγύηση τιμής Εγγύηση τιμής
Trustpilot Trustpilot

Αντίστροφη Cable Curls

Οι αντίστροφες κάμψεις καλωδίων είναι μια άσκηση που γυμνάζει τους εκτείνοντες των αντιβραχιόνων, των καρπών και των δακτύλων. Γυμνάζει επίσης τον βραχιόνα (μυ που συνδέει το αντιβράχιο και το άνω μέρος του βραχίονα) και τον βραχιόνιο (μυ μεταξύ του δικέφαλου και του τρικέφαλου) και σε μικρότερο βαθμό τον δικέφαλο.

Οδηγός για τις αντίστροφες κάμψεις με καλώδιο:

  1. Σταθείτε απέναντι από το μηχάνημα με τα πόδια σας ανοιχτά στο πλάτος των ώμων/ισχίων
  2. Πιάστε τη μπάρα με λαβή πάνω από το χέρι, με τα χέρια σας ίσια.
  3. Εισπνεύστε και σηκώστε τη μπάρα.
  4. Αναπνεύστε ενώ ολοκληρώνετε την άσκηση 
  5. Επαναλάβετε την άσκηση π.χ. 15x3 

Γνωστά στοιχεία για τα Reverse Cable Curls: Όταν οι καμπτήρες ή καμπτήρες μύες μπαίνουν σε δράση, προκαλούν την κίνηση κάμψης, ενώ οι εκτείνοντες ή εκτατικοί μύες προκαλούν την κίνηση έκτασης. Αυτή είναι μια πολύ καλή άσκηση για την ενδυνάμωση των καρπών. Στην πραγματικότητα, οι καμπτήρες του καρπού είναι ισχυρότεροι από τους εκτείνοντες, προκαλώντας συχνά ανισορροπία και αδύναμους καρπούς.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αυτή η άσκηση έχει γίνει μέρος της προπόνησης πολλών πυγμάχων. Πολλοί αρσιβαρίστες το χρησιμοποιούν για να αποτρέψουν το τρέμουλο των καρπών τους όταν κάνουν βαριές ανυψώσεις στον πάγκο.

Καλές συμβουλές: Αυτή η άσκηση μπορεί να γίνει και όρθια με μπάρα.

Τα αντίστροφα καμπύλα καλωδίου είναι τόσο μια άσκηση για τους βραχίονες όσο και για τους δικέφαλους.