Πολιτική επιστροφής 365 ημερών Πολιτική επιστροφής 365 ημερών
Δωρεάν επιστροφές Δωρεάν επιστροφές
Παράδοση μόνο από 5 € Παράδοση μόνο από 5 €
Εγγύηση τιμής Εγγύηση τιμής
Trustpilot Trustpilot

Μπροστινές ανυψώσεις ενός βαράκου

Με την άσκηση αυτή γυμνάζετε το μπροστινό τμήμα του δελτοειδή (ώμος) και το άνω τμήμα του μείζονος θωρακικού μυός (μεγάλος θωρακικός μυς) και του ελάσσονος θωρακικού μυός (μικρός θωρακικός μυς) καθώς και τη βραχεία κεφαλή του δικεφάλου.


Οδηγός για τις μπροστινές ανυψώσεις με ένα βαράκι:

  1. Σταθείτε με τα πόδια ελαφρώς διαχωρισμένα μεταξύ τους;
  2. Κρατήστε την πλάτη σας ίσια και σφίξτε την κοιλιά σας
  3. Πιάστε τον αλτήρα με τις παλάμες σας στραμμένες προς τα μέσα
  4. Αναπνεύστε και σηκώστε τον αλτήρα προς τα εμπρός και προς τα πάνω μέχρι να φτάσει στο ύψος των ώμων
  5. Αναπνεύστε και κατεβάστε τον αλτήρα αργά, αποφεύγοντας να μετακινήσετε το πάνω μέρος του σώματός σας
  6. Επαναλάβετε την άσκηση

Αλήθειες για τις μπροστινές ανυψώσεις με ένα βαράκι: Όλοι οι μύες που σταθεροποιούν την ωμοπλάτη εργάζονται ισομετρικά κατά τη διάρκεια αυτής της άσκησης. Αυτό επιτρέπει στο οστό του άνω βραχίονα να περιστρέφεται σε σταθερή βάση. 

Καλές συμβουλές για τις μπροστινές ανυψώσεις με ένα βαράκι: Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε τις μπροστινές ανυψώσεις με βαράκι.

Αυτή η άσκηση είναι και άσκηση για τους ώμους και για το στήθος.