Apuls.gr
Mail: info@apuls.gr
Χειρισμός
Όλα τα προϊόντα που παραγγέλθηκαν από την Apuls.gr αποστέλλονται από:
Apuls ApS
Anker Andersens Vej 8
7160 Tørring
Denmark
CVR No. DK39202441
Πληρωμή
Στην Apuls.gr μπορείτε να πληρώσετε χρησιμοποιώντας πολλές διαφορετικές μεθόδους. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με αυτό στη σελίδα πληρωμών μας.
Εάν χάσετε την απόδειξή σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ανά πάσα στιγμή για να σας στείλουμε μια νέα. Εάν έχετε απορίες σχετικά με τιμολόγιο ή πληρωμή κ.λπ., μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ανά πάσα στιγμή μέσω email.
Εάν πληρώνετε με κάρτα πληρωμής, προστατεύεστε πάντα από κακή χρήση. Έχετε την επιλογή να απορρίψετε μια πληρωμή όταν λάβετε τη σύνοψη πληρωμής. Δεν έχετε κανένα πλεόνασμα σε περίπτωση κατάχρησης της κάρτας σας σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση ασφαλούς στρώματος υποδοχέων (SSL) στο σύστημα πληρωμών του, όπως εμείς. Αυτό σημαίνει ότι είστε περισσότερο ασφαλείς από ό, τι στον φυσικό κόσμο, όπου έχετε πλεόνασμα 161,37 EUR όταν το Dankort χρησιμοποιείται κατά λάθος μέσω της χρήσης του κωδικού PIN. Τα δεδομένα που στέλνετε σε σχέση με αγορές που πληρώνεται με κάρτες πληρωμής είναι κρυπτογραφημένες (SSL), πράγμα που σημαίνει ότι μόνο το PBS μπορεί να τα διαβάσει. Ούτε η Apuls ApS ούτε άλλοι συμβαλλόμενοι έχουν την ευκαιρία να διαβάσουν αυτά τα δεδομένα.
Αυτό το κατάστημα λαμβάνει παραγγελίες από την Ελλάδα. Εάν θέλετε να παραγγείλετε προϊόντα με παράδοση σε άλλη χώρα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο info@apuls.gr.
Όταν ολοκληρώσετε την πληρωμή στο ηλεκτρονικό κατάστημα, θα πραγματοποιηθεί μια κράτηση για την πληρωμή. Η πραγματική πληρωμή θα αποσυρθεί όταν το πρώτο προϊόν στην παραγγελία σας. Αυτό σημαίνει ότι η πληρωμή για προϊόντα με μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης θα αφαιρεθεί ταυτόχρονα. Εάν δεν θέλετε να συμβεί αυτό, μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία για τα αγαθά που βρίσκονται σε απόθεμα για άμεση παράδοση και μια ξεχωριστή παραγγελία με προϊόντα που έχουν μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης.
Εμφανίζονται όλες οι τιμές συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.
Σφάλμα τιμής
Εάν μια τιμή είναι σαφώς λανθασμένη, και θα πρέπει να το έχετε παρατηρήσει εύλογα, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να προμηθεύσουμε το εν λόγω προϊόν σε λάθος τιμή. Οι χρόνοι παράδοσης που αναφέρονται στα προϊόντα είναι ενδεικτικοί και, βάσει της αξιολόγησής μας, οι πιο ακριβείς. Ωστόσο, ο δηλωμένος χρόνος παράδοσης δεν αποτελεί εγγύηση. Ο αριθμός των ημερών εμφανίζεται σε καθημερινές.
Παράδοση και αποστολή
Ο χρόνος παράδοσης μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με το αν το προϊόν είναι διαθέσιμο. Ο αναμενόμενος χρόνος παράδοσης αναφέρεται σε σχέση με το προϊόν και το καλάθι αγορών.
Θα λάβετε αυτόματα ένα email όταν η παραγγελία σας έχει αποσταλεί.
Η Apuls ApS δεν φέρει καμία ευθύνη για ζημιές εάν δηλωθεί λανθασμένη διεύθυνση κατά την παραγγελία και αυτό έχει ως αποτέλεσμα απώλεια ή άλλη ζημιά στην αποστολή.
Είναι ευθύνη του πελάτη να διασφαλίσει ότι η διεύθυνση και το όνομα παράδοσης είναι σωστά. Εάν αυτές οι πληροφορίες δεν είναι σωστές και το πακέτο χαθεί κατά την αποστολή, ο πελάτης θα καλύψει τα αγαθά, καθώς είναι ο πελάτης αυτός που παρείχε λανθασμένες πληροφορίες.
Αυτό το κατάστημα λαμβάνει παραγγελίες από την Ελλάδα. Εάν θέλετε να παραγγείλετε προϊόντα με παράδοση σε άλλη χώρα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο info@Apuls.gr.
Ο εξοπλισμός που παραδίδεται από τον μεταφορέα παραδίδεται γενικά στο πεζοδρόμιο. Μπορούμε να κανονίσουμε την παράδοση στην πόρτα σας, ωστόσο, αυτό συνεπάγεται επιπλέον πληρωμή. Μπορούμε να σας ενημερώσουμε για το ακριβές ποσό πριν από την παράδοση εάν επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας.
Δικαίωμα ακύρωσης
Ως καταναλωτής, έχετε 365 ημέρες για να ακυρώσετε την αγορά σας από εμάς. (Αυτό δεν ισχύει για κατεστραμμένη συσκευασία).
Η περίοδος ακύρωσης λήγει 365 ημέρες μετά την ημέρα παραλαβής του προϊόντος σας. Εάν έχετε παραγγείλει πολλά διαφορετικά προϊόντα σε μία παραγγελία, αλλά παραδίδονται μεμονωμένα, η προθεσμία για κάθε προϊόν λήγει από την ημερομηνία παραλαβής του συγκεκριμένου προϊόντος.
Σε περίπτωση συμφωνίας για τακτική παράδοση αγαθών για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο, η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 365 ημέρες μετά την ημέρα παραλαβής του πρώτου προϊόντος.
Η προθεσμία σημαίνει ότι έχετε 365 ημέρες από την παραλαβή για να μας ενημερώσετε ότι θα ακυρώσετε την αγορά σας εάν το προϊόν δεν χρησιμοποιείται πλήρως. Πρέπει να στείλετε ένα email στο info @apuls.gr.
Δεν μπορείτε να ακυρώσετε την αγορά αρνούμενοι να λάβετε το προϊόν χωρίς να μας ειδοποιήσετε ταυτόχρονα.
Ακύρωση μερών της αγοράς
Εάν έχετε αγοράσει πολλά προϊόντα από εμάς, έχετε την επιλογή να στείλετε ένα ή περισσότερα προϊόντα πίσω, ακόμη και αν αγοράστηκαν με μία παραγγελία. Απλώς ενημερώστε την εξυπηρέτηση πελατών μας.
Επιστροφές
Η επιστροφή ενός αντικειμένου είναι πάντα δωρεάν στην Apuls και μπορείτε ακόμη να επιστρέψετε αντικείμενα για έως και 365 ημέρες. Θέλουμε όλοι οι πελάτες μας να έχουν μια καλή εμπειρία.
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να στείλετε ένα email στο info@apuls.gr και να ενημερώσετε ότι θέλετε να επωφεληθείτε από τη δωρεάν επιστροφή. Στη συνέχεια, η εξυπηρέτηση πελατών μας θα σας βοηθήσει να απλοποιήσετε τη διαδικασία όσο περισσότερο γίνεται.
Να θυμάστε ότι πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. Αυτό σημαίνει επίσης ότι η συσκευασία πρέπει να είναι άθικτη και το αντικείμενο πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί.
Η κατάσταση του αντικειμένου όταν το επιστρέφετε
Είστε υπεύθυνοι μόνο για οποιαδήποτε υποβάθμιση της αξίας του προϊόντος, που οφείλεται σε χειρισμό διαφορετικό από αυτόν που είναι απαραίτητος για να προσδιοριστεί η φύση του προϊόντος, των ιδιοτήτων του και του τρόπου με τον οποίο λειτουργεί. Με άλλα λόγια, μπορείτε να δοκιμάσετε το προϊόν με τον ίδιο τρόπο όπως εάν το δοκιμάσατε σε φυσικό κατάστημα, αλλά δεν πρέπει να το χρησιμοποιήσετε.
Εάν το προϊόν έχει δοκιμαστεί εκτός από ό,τι που περιγράφεται παραπάνω, θεωρούμε ότι έχει χρησιμοποιηθεί, πράγμα που σημαίνει ότι κατά την ακύρωση της αγοράς, θα λάβετε μόνο ένα μέρος από το ποσό της αγοράς ή κανένα μέρος του ποσού, ανάλογα με την εμπορική αξία του προϊόντος. Αυτή η αξιολόγηση βασίζεται στην κατάσταση του προϊόντος, τον αριθμό των ημερών που χρησιμοποιήθηκε, την τιμή αγοράς για τα μοντέλα επίδειξης, την κατάσταση της συσκευασίας κ.λπ. Συνήθως, οι εκτιμήσεις μας ανέρχονται στο 50-65% της τιμής αγοράς.
Σας συνιστούμε να επιστρέψετε το προϊόν στην αρχική συσκευασία.
Εάν δεν έχετε την αρχική συσκευασία, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της αξίας του αντικειμένου, μετά την οποία μπορεί να θεωρηθεί ως χρησιμοποιημένο.
Επιστροφή ποσού αγοράς
Εάν ακυρώσετε την αγορά σας, θα λάβετε τα χρήματά σας πίσω. Εάν το προϊόν έχει υποστεί ζημιά, θα αφαιρέσουμε το ποσό για το οποίο είστε υπεύθυνοι.
Θα επιστρέψουμε τα χρήματα χρησιμοποιώντας τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την πραγματοποίηση της αγοράς.
Μπορεί να παρακρατήσουμε την πληρωμή έως ότου λάβουμε το προϊόν.
Τα προϊόντα αποστέλλονται στην ακόλουθη διεύθυνση:
Apuls ApS
Anker Andersens Vej 8
7160 Tørring
Denmark
Θυμηθείτε να επισυνάψετε σαφείς πληροφορίες σχετικά με το αναγνωριστικό παραγγελίας στο πακέτο που στέλνετε.
Παράταση δικαιώματος επιστροφής
Στην Apuls.gr έχουμε παρουσιάσει το δικαίωμα επιστροφής 365 ημερών. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να ανταλλάξετε ή να ακυρώσετε την αγορά του προϊόντος σας για 365 ημέρες μετά την παραλαβή του.
Σε περίπτωση ακύρωσης, ισχύουν οι ακόλουθοι κανόνες:
-
Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση όπως όταν το παραλάβατε. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί.
-
Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι άθικτη.
-
Δεν λαμβάνουμε πακέτα χωρίς παράδοση ή πακέτα που αποστέλλονται ταχυδρομικώς με αντικαταβολή.
Δικαίωμα ακύρωσης για επιχειρηματικές αγορές
Δεν υπάρχει δικαίωμα ακύρωσης για επιχειρηματικές αγορές.
Παράπονα
Σύμφωνα με τον νόμο για την πώληση αγαθών της Δανίας, παρέχεται δικαίωμα παραπόνων για 24 μήνες για όλα τα προϊόντα. Το δικαίωμα παραπόνων σημαίνει ότι εσείς ως ιδιώτης καταναλωτής μπορείτε να παραπονεθείτε για σφάλματα και ελαττώματα στο προϊόν που έχουν προκύψει εντός 24 μηνών από την αγορά. Ωστόσο, είναι απαραίτητη προϋπόθεση ότι αυτά τα ελαττώματα δεν προέκυψαν ως αποτέλεσμα εσφαλμένης χρήσης του προϊόντος ή άλλης επιβλαβούς συμπεριφοράς. Τα παράπονα πρέπει να υποβληθούν εντός εύλογου χρονικού διαστήματος αφού εντοπίσετε το ελάττωμα. Εάν παραπονεθείτε εντός 2 μηνών, η καταγγελία θα θεωρείται πάντα έγκαιρη.
Έχετε την επιλογή είτε να επισκευάσετε, να ανταλλάξετε το προϊόν, να επιστρέψετε τα χρήματα είτε να μειώσετε την τιμή, ανάλογα με τη συγκεκριμένη κατάσταση.
Σε περίπτωση καταγγελίας, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας και στείλτε λεπτομερή περιγραφή του σφάλματος μέσω email. Μόλις λάβουμε την περιγραφή, θα δημιουργήσουμε μια σημείωση αποστολής που θα σας στείλουμε ψηφιακά. Στη συνέχεια, θα πληρώσουμε την επιστροφή φορτίου για το προϊόν.
Το προϊόν πρέπει πάντα να επιστρέφεται σε σωστή συσκευασία, έτσι ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος περαιτέρω ζημιάς του προϊόντος. Εάν το προϊόν δεν επιστραφεί σωστά, το δικαίωμα καταγγελίας ενδέχεται να ακυρωθεί.
Στην περίπτωση εμπορικών αγορών όπου το προϊόν χρησιμοποιείται σε εταιρεία ή σε άλλο εμπορικό ή συναφές πλαίσιο, δεν υπάρχει δικαίωμα καταγγελίας. Ωστόσο, θα θέλαμε να προσπαθήσουμε να επιλύσουμε το πρόβλημα, οπότε επικοινωνήστε μαζί μας.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενης καταγγελίας, την οποία προσπαθήσαμε να διορθώσουμε δύο φορές, η Apuls έχει το δικαίωμα να ακυρώσει τη συναλλαγή την 3η φορά που παρουσιάζεται το σφάλμα.
Εάν εκτιμηθεί ότι το σφάλμα βαραίνει τον καταναλωτή, είναι υπεύθυνος για το κόστος επισκευής και για την επιστροφή του προϊόντος.
Δεν λαμβάνουμε πακέτα χωρίς παράδοση ή πακέτα που αποστέλλονται ταχυδρομικώς με αντικαταβολή.
Πολιτική προσωπικών δεδομένων
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με την πολιτική προσωπικών δεδομένων στην καθορισμένη σελίδα μας, που την αναλύει περισσότερο.
Σφάλματα
Διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε μια παραγγελία εάν υπήρξε σφάλμα από την πλευρά μας, σε σχέση με τις τιμές, τις προδιαγραφές ενός προϊόντος, σφάλματα σε απόθεμα ή παρόμοια.