Πολιτική επιστροφής 365 ημερών Πολιτική επιστροφής 365 ημερών
Δωρεάν επιστροφές Δωρεάν επιστροφές
Παράδοση μόνο από 5 € Παράδοση μόνο από 5 €
Εγγύηση τιμής Εγγύηση τιμής
Trustpilot Trustpilot

15 διασκεδαστικά γεγονότα για τη γυμναστική και την προπόνηση

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η σωματική δραστηριότητα είναι καλή για την υγεία σας και πρέπει να αποτελεί μέρος της καθημερινής σας ρουτίνας. Χρειάζεστε όμως κίνητρα για άσκηση; Τότε είστε τυχεροί, γιατί εδώ σας δίνουμε 15 διασκεδαστικά στοιχεία για την άσκηση που σίγουρα θα σας εμπνεύσουν. Ίσως κάποιοι από αυτούς να σας εκπλήξουν κι εσάς; amptempnbsp,

#1 - Οι άνθρωποι που δεν ασκούνται τακτικά μπορούν να χάσουν έως και 80 f τη μυϊκή τους δύναμη μέχρι την ηλικία των 65 ετών.

Τι κρίμα είναι να είσαι γέρος και να μην μπορείς να πας βόλτα, να φροντίσεις τον εαυτό σου ή να κάνεις συνηθισμένες καθημερινές ρουτίνες επειδή είσαι πολύ αδύναμος. Αλλά ευτυχώς, η τακτική άσκηση μπορεί να το αλλάξει αυτό! amptempnbsp,

#2 - Η τακτική άσκηση βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και των επιπέδων χοληστερόλης. Οι δύο κύριοι παράγοντες κινδύνου για καρδιακές παθήσεις.

Πολλοί άνθρωποι προσβάλλονται από καρδιακές παθήσεις κατά τη διάρκεια της ζωής τους και οι καρδιακές παθήσεις είναι μία από τις πιο συχνές αιτίες θανάτου στη Δανία. Ο κίνδυνος καρδιακής νόσου αυξάνεται με την ηλικία. Με την άσκηση, μπορείτε να μειώσετε αυτόν τον κίνδυνο. Αυτός είναι ένας πολύ καλός λόγος, έτσι δεν είναι; amptempnbsp, 

#3 - Η άσκηση διατηρεί το μεταβολισμό σας σε υψηλά επίπεδα, ακόμη και μετά την άσκηση, και σας βοηθά να καίτε περισσότερες θερμίδες, ακόμη και σε κατάσταση ηρεμίας.

Αν θέλετε να διατηρήσετε το βάρος σας, ή ίσως να χάσετε βάρος, πρέπει να καίτε θερμίδες! Και ποιος δεν θέλει να κάψει θερμίδες ξαπλωμένος στον καναπέ;? Αλλά πρέπει να θέσετε την άσκηση σε προτεραιότητα. amptempnbsp,

#4 - Ο μέσος άνθρωπος περπατάει περίπου 7.500 βήματα την ημέρα. Αν ακολουθήσετε τον μέσο αριθμό βημάτων και ζήσετε μέχρι τα 80 σας χρόνια, θα διανύσετε περίπου 177.000 χιλιόμετρα στη διάρκεια της ζωής σας.

Αυτό είναι αρκετά κραυγαλέο... και μάλιστα συστήνεται ότι τα 10.000 βήματα πρέπει να είναι η βασική κίνηση κάθε μέρα... Σκεφτείτε μόνο πόσα βήματα θα είναι αυτά στη διάρκεια της ζωής σας; amptempnbsp,

#5 - Χρησιμοποιείς 200 μύες για να κάνεις ένα μόνο βήμα μπροστά.

Το σώμα είναι καταπληκτικό, έτσι δεν είναι; Πρέπει να θυμόμαστε να είμαστε ευγνώμονες για το σώμα μας και για ό,τι μας επιτρέπει το σώμα μας να κάνουμε. Γι' αυτό μπορούμε να δώσουμε κάτι πίσω στο σώμα μας με την τακτική άσκηση. Αυτό επιτρέπει στο σώμα μας να συνεχίσει να λειτουργεί. amptempnbsp,

#6 - Η πίεση στα πόδια σας είναι ίση με περίπου 3-4 φορές το σωματικό σας βάρος σε κάθε βήμα ενώ τρέχετε.

Το τρέξιμο είναι μια προτιμώμενη μορφή άσκησης για πολλούς, αλλά είναι επίσης σκληρό τόσο για τα πόδια όσο και για τα γόνατα. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσετε το τρέξιμο, αλλά είναι σαφώς πλεονέκτημα να συνδυάζετε το τρέξιμο με άλλες μορφές άσκησης που είναι πιο ήπιες.


Αλλά αποδεικνύει επίσης πόσο εκπληκτικό είναι το σώμα και πόσο τυχεροί είμαστε που μπορούμε να σηκωνόμαστε από το κρεβάτι κάθε μέρα. Φροντίστε τα πόδια σας, σας κουβαλούν κάθε μέρα! amptempnbsp,

#7 - Η καρδιά σας είναι ο πιο σκληρά εργαζόμενος μυς στο σώμα σας. Χτυπάει περίπου 100.000 φορές την ημέρα και αντλεί σχεδόν 7.600 λίτρα αίματος.

Αυτό δείχνει πόσο σημαντική είναι η καρδιά, και με την άσκηση μπορείτε να ενισχύσετε την καρδιά ώστε να παραμείνει αποτελεσματική. amptempnbsp,

#8 - Κατά τη διάρκεια της σωματικής δραστηριότητας, αναπνέετε περισσότερο για να διατηρήσετε τα επίπεδα οξυγόνου στο αίμα σας στα κατάλληλα επίπεδα.

Οπότε μην ντρέπεστε να ξεφυσάτε και να ξεφυσάτε όταν ασκείστε - είναι απολύτως φυσικό! amptempnbsp,

#9 - Το γόνατο είναι η μεγαλύτερη και πιο πολύπλοκη άρθρωση του σώματός σας, γεγονός που το καθιστά πιο πιθανό να τραυματιστεί.

Φροντίστε τα γόνατά σας! Αλλάξτε την προπόνησή σας και εξοικειωθείτε με τις τεχνικές πριν σηκώσετε βαριά βάρη. amptempnbsp,

#10 - Σε αντίθεση με τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν διαφορετικές μορφές άσκησης, οι άνθρωποι που εκτελούν καθημερινά την ίδια μορφή άσκησης είναι πιο πιθανό να τραυματιστούν.

Για αυτό είναι καλή ιδέα να συνδυάζετε την καρδιοαναπνευστική άσκηση με την προπόνηση ενδυνάμωσης, για παράδειγμα, όπου χρησιμοποιούνται εξίσου διαφορετικές μυϊκές ομάδες. amptempnbsp,

#11 - Αν δεν μπορείτε να πείτε μερικές λέξεις κατά τη διάρκεια της άσκησης χωρίς να λαχανιάσετε, μπορεί να ασκείστε πολύ έντονα.

Πρέπει να πιέζετε τον εαυτό σας και να ανεβάζετε τους καρδιακούς σας παλμούς, αλλά μπορείτε επίσης να προπονείστε πολύ έντονα και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμούς και γενική δυσφορία. amptempnbsp,

#12 - Η καρδιακή άσκηση βοηθά στη δημιουργία νέων εγκεφαλικών κυττάρων. Αυτό βελτιώνει την εγκεφαλική δραστηριότητα.

Μην νομίζετε ότι η υψηλή εγκεφαλική δραστηριότητα ισοδυναμεί με εξυπνάδα.

#13 - 0,5 κιλό μυών καίει τρεις φορές περισσότερες θερμίδες από 0,5 κιλό λίπους.

Αυτό σημαίνει ότι αν έχετε την επιθυμία να χάσετε βάρος, τότε θα πρέπει επίσης να επικεντρωθείτε στην οικοδόμηση μυϊκής μάζας. amptempnbsp,

#14 - Αν έχετε πρόβλημα με τον ύπνο ή με τη διατήρησή του, η λύση είναι η άσκηση. Η άσκηση βοηθάει να καθαρίσει το μυαλό σας και σας βοηθάει να αισθάνεστε χαλαροί.

Ο ύπνος είναι πραγματικά σημαντικός, τόσο για το σώμα όσο και για την ψυχή. Ο καλός ύπνος συμβάλλει στην εξασφάλιση της καλής λειτουργίας σας στην καθημερινή σας ζωή. amptempnbsp,

#15 - Η άσκηση μπορεί να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε το μυαλό σας και να αναζωογονήσετε το σώμα σας. Η άσκηση σας κάνει να αισθάνεστε καλά και ενισχύει την αυτοπεποίθησή σας.

Ασκείστε σημαίνει να κάνετε κάτι καλό για τον εαυτό σας. Είναι υγιεινό, μπορείτε να χάσετε βάρος και μπορείτε να επιτύχετε μια καλύτερη εμφάνιση του σώματος και της στάσης του σώματος. Η άσκηση μπορεί επίσης να είναι θεραπευτική για ορισμένους. amptempnbsp,

Το πιο σημαντικό είναι να βρείτε μια μορφή άσκησης και μια ρουτίνα που σας ταιριάζει καλύτερα, είτε στο σπίτι είτε στο γυμναστήριο. Η σωστή προπόνηση μπορεί να σας δώσει τα αποτελέσματα που αναζητάτε και είναι εγγυημένο ότι θα δείτε και θα νιώσετε τις βελτιώσεις. amptempnbsp,