Πολιτική επιστροφής 365 ημερών Πολιτική επιστροφής 365 ημερών
Δωρεάν επιστροφές Δωρεάν επιστροφές
Παράδοση μόνο από 5 € Παράδοση μόνο από 5 €
Εγγύηση τιμής Εγγύηση τιμής
Trustpilot Trustpilot

5 συμβουλές για γρήγορη αποκατάσταση τραυματισμών

Γράφει ο Jones από την InnerGym

 

Είχατε ένα ατύχημα - τραυματιστήκατε, πονάει ο καρπός σας, πονάει το γόνατό σας ή κάτι άλλο.

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης;

Έχω δώσει τη δική μου άποψη σχετικά με αυτό με αυτές τις 5 συμβουλές, τις οποίες θα βρείτε παρακάτω.

1. Πηγαίνετε στον δικό σας γιατρό

Η παλιά συμβουλή ισχύει ακόμα.

Αν και ο γενικός σας γιατρός μπορεί να μην είναι ειδικός σε θέματα τραυματισμών και αποκατάστασης, μπορεί να σας παραπέμψει σε κάποιον ειδικό που είναι. Εδώ μπορείτε να εξεταστείτε σωστά και να εκτιμήσετε τι μπορεί να συμβαίνει.

Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει πολύ όταν αργότερα χρειαστεί να ζητήσετε συμβουλές από φυσιοθεραπευτή, οστεοπαθητικό ή παρόμοιο. Γνωρίζουν την επαγγελματική γλώσσα και επομένως μπορούν να βοηθήσουν πολύ καλύτερα όταν έχει ήδη εμπλακεί ένας ειδικός.

2. Αναζητήστε επαγγελματική θεραπεία

Μετά από μια επίσκεψη στον παθολόγο σας, μια παραπομπή σε έναν ειδικό και ίσως ακόμη και μια σάρωση της περιοχής, ήρθε η ώρα να αναζητήσετε επαγγελματική θεραπεία.

Εδώ η καλύτερη εικασία μου είναι είτε ένας φυσιοθεραπευτής είτε ένας οστεοπαθητικός. Ο οστεοπαθητικός είναι φυσιοθεραπευτής, χειροπρακτικός ή γιατρός που έχει εκπαιδευτεί για 4-5 χρόνια. Επομένως, διαθέτουν μεγάλη γνώση και εμπειρία, γι' αυτό και συνιστώνται συχνότερα.

Πάντως, υπάρχουν και πολλοί καλοί φυσιοθεραπευτές. Επιλέξτε κάποιον που σας έχει συστήσει κάποιος γνωστός σας, ο οποίος έχει επισκεφθεί το συγκεκριμένο άτομο και είναι ευχαριστημένος από τη θεραπεία. Αυτό θα εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή εμπειρία.

3. Ξεκινήστε με την αποκατάσταση

Το πιο σημαντικό και μακράν πιο υποτιμημένο στοιχείο σε αυτή τη λίστα.

Δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσετε με τραυματισμούς περισσότερο από όσο χρειάζεται. Ωστόσο, διαπιστώνω ότι πολλοί το κάνουν, λόγω έλλειψης σωστής αποκατάστασης.

Αν και κατ' αρχήν το σώμα μπορεί να αυτοθεραπεύεται, αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Όπως και να έχει, κάποια σοβαρή εκπαίδευση παράλληλα θα επιταχύνει πολύ τη διαδικασία.

Ταυτόχρονα, η αποκατάσταση θα βοηθήσει επίσης στη μείωση του κινδύνου μελλοντικών τραυματισμών.

Ξεκινήστε χρησιμοποιώντας τις ασκήσεις που σας δίνει ο θεραπευτής σας. Μετά από αυτό, η προπόνηση δύναμης, για παράδειγμα, με Kettlebells, προσαρμοσμένη στο επίπεδο και τη δύναμη του ατόμου, είναι σαφώς προτιμότερη.

Η αναζήτηση γνώσεων και ασκήσεων στο διαδίκτυο μπορεί επίσης να είναι μια σαφής διανομή. Δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αντικαταστήσει την επαγγελματική καθοδήγηση στην πραγματική ζωή. Ωστόσο, μπορεί να προσφέρει μια καλύτερη κατανόηση και περισσότερη έμπνευση για εκπαίδευση στο μέλλον.

4. Κοιτάξτε τον τρόπο ζωής σας

Η αποτελεσματικότητα της αποκατάστασης εξαρτάται περαιτέρω από τον τρόπο ζωής του ατόμου. Μια καλή, υγιεινή και ποικίλη διατροφή, 7-8 και πλέον ώρες ύπνου κάθε βράδυ, ένας ενεργός τρόπος ζωής και χαμηλά επίπεδα στρες θα κάνουν την αποκατάσταση πιο αποτελεσματική.

Ο ύπνος και τα επίπεδα στρες ειδικότερα είναι εξαιρετικά σημαντικά για τον χρόνο επούλωσης του οργανισμού και συχνά παραβλέπονται.

Ωστόσο, είναι επίσης απαραίτητο για ένα υγιές και δυνατό σώμα.

Συχνά ξεχνάμε ότι ολόκληρο το σώμα είναι αλληλένδετο και ότι κάθε μέρος επηρεάζει το άλλο με έναν διασταυρούμενο τρόπο. Δεν μπορείτε να εστιάζετε μόνο στη διατροφή σας και όλα θα πάνε καλά αν είστε αγχωμένοι, δεν κοιμάστε τη νύχτα και δεν κινείστε καθόλου.

Όλα πρέπει να συνδυαστούν για να λειτουργήσουν τα πράγματα.

5. Πρόληψη μελλοντικών τραυματισμών

Όταν η αποκατάσταση λειτουργεί πραγματικά, δεν υπάρχει πια πόνος και το σώμα έχει ξανά πλήρη κινητικότητα, μπορεί να είναι δελεαστικό να σταματήσετε να ασκείστε ξανά.

Αυτό είναι ένα σημαντικό σημείο καμπής: είναι ακριβώς η συνεχής προπόνηση δύναμης και ο υγιεινός τρόπος ζωής που θα μειώσουν σημαντικά τον κίνδυνο τραυματισμού στο μέλλον.

Αντί λοιπόν να περιμένετε να προπονηθείτε μέχρι να συμβεί ο τραυματισμός, γιατί να μην προσπαθήσετε να μειώσετε τον κίνδυνο εκ των προτέρων;

Βρείτε έναν φίλο ή ένα μέλος της οικογένειας για να ξεκινήσετε την προπόνηση μαζί του, προσλάβετε έναν προσωπικό γυμναστή ή αγοράστε κάποιο εξοπλισμό γυμναστικής και ξεκινήστε την προπόνηση στο σπίτι. Οι επιλογές είναι πολλές - το θέμα είναι απλώς να ξεκινήσετε και να προχωρήσετε από εκεί και πέρα.

Βάλτε λοιπόν την προπόνηση δύναμης στην καθημερινότητά σας και όχι μόνο θα βιώσετε μια πολύ μεγαλύτερη αίσθηση ολοκλήρωσης - θα έχετε επίσης πολύ λιγότερες πιθανότητες να υποστείτε έναν τραυματισμό στο μέλλον.

 

Καλή εκπαίδευση!