Πολιτική επιστροφής 365 ημερών Πολιτική επιστροφής 365 ημερών
Δωρεάν επιστροφές Δωρεάν επιστροφές
Παράδοση μόνο από 5 € Παράδοση μόνο από 5 €
Εγγύηση τιμής Εγγύηση τιμής
Trustpilot Trustpilot

Bent-Over Barbell Rows Underhand

Οι στροφές με μπράβους κάτω από το χέρι είναι μια άσκηση που γυμνάζει ολόκληρο τον λατινισμό (ο πλατύς μυς της πλάτης), τον βραχιόνιο μυ (ένας μυς στο άνω μέρος του βραχίονα που κάμπτει την άρθρωση του αγκώνα), τον βραχιόνιο μυ (ένας μυς στο αντιβράχιο) και όταν σφίγγετε τις ωμοπλάτες μαζί στο τέλος της κίνησης, ρομβοειδής (είναι δύο μύες που συνδέουν την άρθρωση του ώμου με τη σπονδυλική στήλη) και ο τραπεζοειδής (ένας μυς που ξεκινάει από το πίσω μέρος του κρανίου και κατεβαίνει κάθετα σε κάθε πλευρά της σπονδυλικής στήλης μέχρι έναν από τους τελευταίους θωρακικούς σπονδύλους)


Οδηγός για τους στροφές με μπράβους σε κάμψη κάτω από το χέρι:

  1. Σταθείτε με ελαφρώς λυγισμένα γόνατα.
  2. Καμπήστε το σώμα σας προς τα εμπρός σε γωνία περίπου 45 μοιρών και φροντίστε να κρατήσετε την πλάτη σας ίσια.
  3. Πιάστε την μπάρα με λαβή πάνω από το χέρι και με απόσταση μεγαλύτερη από το πλάτος του ώμου μεταξύ των χεριών σας, αφήνοντας τα χέρια σας να κρέμονται ευθεία από τους ώμους σας
  4. Αναπνεύστε, προφορτίστε τους κοιλιακούς σας μύες και τραβήξτε την μπάρα ευθεία προς τα πάνω μέχρι να ακουμπήσει το στήθος σας
  5. Αναπνεύστε και επιστρέψτε στην αρχική θέση

Σημαντικό για τους αλτήρες με μπάρα μπάρμπεκιου με το χέρι: Κρατήστε την πλάτη σας ίσια. 

Αλήθειες για τους στροφείς με μπάρα μπάρμπεκιου σε κάμψη κάτω από το χέρι: Η θέση σε κάμψη γυμνάζει ισομετρικά τους ορθοστάτες (μια ομάδα μυών που ισιώνουν και περιστρέφουν την πλάτη).

Καλές συμβουλές για τις στροφές με μπάρα σε κάμψη κάτω από το χέρι: Η θέση σε κάμψη γυμνάζει ισομετρικά τους ορθοστάτες (μια ομάδα μυών που ισιώνουν και περιστρέφουν την πλάτη). Μπορείτε να γυμνάσετε την περιοχή της πλάτης από διαφορετικές γωνίες, πειραματιζόμενοι με το πλάτος της λαβής σας και τη λαβή κάτω ή πάνω από το χέρι. Μπορείτε επίσης να μεταβάλλετε την κλίση του άνω μέρους του σώματός σας προς τα εμπρός. 

Αυτή η άσκηση είναι τόσο άσκηση για την πλάτη όσο και για τα χέρια.