Πολιτική επιστροφής 365 ημερών Πολιτική επιστροφής 365 ημερών
Δωρεάν επιστροφές Δωρεάν επιστροφές
Παράδοση μόνο από 5 € Παράδοση μόνο από 5 €
Εγγύηση τιμής Εγγύηση τιμής
Trustpilot Trustpilot

Βρείτε το επίπεδο φυσικής σας κατάστασης με το apuls

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για το πώς να βρείτε το επίπεδο φυσικής σας κατάστασης

Στην Apuls συνιστούμε το τεστ Cooper, καθώς δεν είναι μόνο μια καλή μορφή τεστ αλλά και καλή εκπαίδευση. Η δοκιμασία Cooper είναι γνωστή ως μία από τις πιο συχνά χρησιμοποιούμενες μορφές δοκιμασίας για τον έλεγχο της φυσικής κατάστασης. Ο λόγος για αυτό είναι η απλότητα του τεστ Cooper: τρέξτε όσο πιο μακριά μπορείτε σε 12 λεπτά. Με βάση την απόσταση που διανύσατε στα 12 λεπτά, μπορείτε να βρείτε το επίπεδο φυσικής σας κατάστασης στον παρακάτω πίνακα.

Υπάρχει ένα ευρύ φάσμα τεστ φυσικής κατάστασης, τα οποία δίνουν λιγότερο ή περισσότερο ακριβή αποτελέσματα. Αρκετές από αυτές τις δοκιμασίες απαιτούν ένα ευρύ φάσμα εξελιγμένων βοηθημάτων για την πρόσληψη οξυγόνου ή τις ενεργειακές δαπάνες, ενώ η δοκιμασία Cooper δεν απαιτεί τίποτα περισσότερο από ένα 12λεπτο τρέξιμο.
 
Ένα από τα πράγματα που κάνουν το τεστ Cooper σπουδαίο είναι ότι οποιοσδήποτε μπορεί να συμμετάσχει στο τεστ. Δεν χρειάζεται να τρέξετε και τα 12 λεπτά. Έτσι, αν δεν μπορείτε να τρέξετε 12 λεπτά στη σειρά, αυτό δεν σας εμποδίζει να χρησιμοποιήσετε αυτή τη φόρμα δοκιμής.
 
Πώς να χρησιμοποιήσετε το τεστ Cooper:
Καλό μέρος για να τρέξετε, όπως ένα στάδιο στίβου. Υπάρχουν 400 μέτρα γύρω και δείκτες για κάθε 100 μέτρα. Αν δεν είναι δυνατόν να πάτε σε στάδιο, βρείτε ένα μέρος με επίπεδο έδαφος και χρησιμοποιήστε ένα ρολόι τρεξίματος για να μετράτε την απόστασή σας. Ξεκινήστε την προθέρμανση κάνοντας τζόκινγκ για 10 λεπτά για να ζεστάνετε τα πόδια σας.
 
Τότε τρέξτε όσο πιο μακριά μπορείτε σε 12 λεπτά. Ξεκινήστε με έναν ρυθμό που σας φαίνεται δύσκολος - αλλά διαχειρίσιμος - για καλύτερα αποτελέσματα. Αυξήστε το ρυθμό από το 7ο έως το 10ο λεπτό, όταν αρχίζει να δυσκολεύει. Μπορείτε πάντα να κάνετε τα τελευταία 2 λεπτά! Μετά το τεστ, χαλαρώστε και συνιστάται να κάνετε τζόκινγκ για 5-10 λεπτά και να καταναλώσετε νερό και λίγους υδατάνθρακες και πρωτεΐνες.
 
Κάντε 1-2 ημέρες ρεπό μετά το τεστ για να αφήσετε το σώμα σας να ανακάμψει σωστά. Ένα τεστ Cooper μπορεί να είναι πολύ στρεσογόνο για τον οργανισμό. Είναι σκόπιμο να κάνετε την επόμενη εξέταση 4-6 εβδομάδες μετά την προηγούμενη εξέταση. Συγκρίνετε τα στοιχεία από το προηγούμενο τεστ και δείτε πώς εξελίσσεται η φυσική σας κατάσταση.
 
Στον παραπάνω πίνακα μπορείτε να δείτε ποιο είναι το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης στο τεστ Cooper. Ο κάτω πίνακας δείχνει το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης σε σχέση με την ηλικία σας:
 
Ηλικία φύλο Πολύ καλό Ο Θεός Medium Κακό Πολύ ανόητος 13-14 M 2700+ m 2400 - 2700 m 2200 - 2399 m 2100 - 2199 m Έως 2100 m K 2000+ m 1900 - 2000 m 1600 - 1899 m 1500 - 1599 m Έως 1500 m 15-16 M 2800+ m 2500 - 2800 m 2300 - 2499 m2200 - 2299 m Έως 2200 m K 2100+ m 2000 - 2100 m 1700 - 1999 m 1600 - 1699 m Έως 1600 m 17-20 M 3000+ m 2700 - 3000 m 2500 - 2699 m 2300 - 2499 m Έως 2300 m K 2300+ m 2100 - 2300 m 1800 - 2099 m 1700 - 1799 m Έως 1700 m 20-29 M 2800+ m 2400 - 2800 m 2200 - 2399 m 1600 - 2199 m Έως 1600 m K 2700+ m 2200 - 2700 m 1800 - 2199 m 1500 - 1799 m Έως 1500 m 30-39 M 2700+ m 2300 - 2700 m1900 - 2299 m 1500 - 1899 m Έως 1500 m K 2500+ m 2000 - 2500 m 1700 - 1999 m 1400 - 1699 m Έως 1400 m 40-49 M 2500+ m 2100 - 2500 m 1700 - 2099 m 1400 - 1699 m Έως 1400 m K 2300+ m 1900 - 2300 m 1500 - 1899 m 1200 - 1499 m Έως 1200 m 50+ M 2400+ m 2000 - 2400 m 1600 - 1999 m 1300 - 1599 m Έως 1300 m K 2200+ m 1700 - 2200 m 1400 - 1699 m 1100 - 1399 m Έως 1100 m
 
Πηγή/Έμπνευση: Active Training