Πολιτική επιστροφής 365 ημερών Πολιτική επιστροφής 365 ημερών
Δωρεάν επιστροφές Δωρεάν επιστροφές
Παράδοση μόνο από 5 € Παράδοση μόνο από 5 €
Εγγύηση τιμής Εγγύηση τιμής
Trustpilot Trustpilot

Επιστροφή γεύματος

Όταν ασκείστε, το σώμα σας υποβάλλεται σε πίεση. Επομένως, είναι σημαντικό να λαμβάνετε αρκετούς υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και υγρά, ώστε το σώμα σας να έχει τις βέλτιστες συνθήκες για να αναπληρώσει τις αποθήκες υδατανθράκων και να μειώσει έτσι το χρόνο αποκατάστασης. Αυτό θα βοηθήσει τον οργανισμό σας να αναδομήσει τον κατεστραμμένο μυϊκό ιστό, θα προωθήσει την αύξηση της μυϊκής μάζας και θα ενισχύσει σημαντικά την προπόνησή σας.

Το γεύμα αποκατάστασης θα πρέπει κατά προτίμηση να καταναλώνεται εντός 30 λεπτών μετά το τέλος της προπόνησης.

Κατανάλωσε ένα κύριο γεύμα 1-2 ώρες μετά την άσκηση. Ωστόσο, μπορείτε να παραλείψετε το γεύμα αποκατάστασης αν μπορείτε να φάτε το κύριο γεύμα μέσα σε 30 λεπτά από το τέλος της προπόνησής σας.

Ακολουθούν προτάσεις για γεύματα αποκατάστασης, σε διάφορες ομάδες βάρους. Υπάρχουν τέσσερις διαφορετικές προτάσεις για κάθε ομάδα βάρους, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να καταναλώσετε όλες τις προτάσεις αλλά μόνο μία. Αλλά να θυμάστε ότι οι παρακάτω προτάσεις είναι μόνο ενδεικτικές.

Αναπληρωματικό γεύμα - αν ζυγίζετε περίπου 55-64 κιλά.

80 γρ. ψωμί και 40 γρ. άπαχα αλλαντικά/τυρί και 1 μπανάνα

250 ml μίνι γιαούρτι γάλακτος/λαφρύ γιαούρτι με αμπλό- 100 γρ. ψωμί

500 ml μίνι γιαούρτι γάλακτος/λαφρύ γιαούρτι με αμυγδαλωτό- 2 μπάρες φρούτων (2x25 γρ.)

400 ml αποβουτυρωμένο γάλα κακάο (2x200 ml) και 25 γρ. σταφίδες

Πιείτε νερό

Αναπληρωματικό γεύμα - αν ζυγίζετε περίπου 65-74 κιλά.

100 γρ. ψωμί αμπλούσιο, 45 γρ. αλλαντικά/τυρί χαμηλών λιπαρών αμπλούσιο, 1 μπανάνα

250 ml μίνι γάλα/ ελαφρύ γιαούρτι ampplus- 50 γρ. ψωμί ampplus- 20 γρ. χαμηλών λιπαρών αλλαντικών/ τυριού ampplus- 40 γρ. σταφίδες (μια χούφτα)

250 ml μίνι γιαούρτι γάλακτος/λαφρύ γιαούρτι με αμπλό- 110 γρ. ψωμί

500 ml αποβουτυρωμένο γάλα κακάο συν 1 μπανάνα

500 ml μίνι γιαούρτι γάλακτος/λαφρύ γιαούρτι με αμυγδαλωτό- 3 μπάρες φρούτων (3x25 γρ.)

Πιείτε νερό

Αναπληρωματικό γεύμα - αν ζυγίζετε περίπου 75-84 κιλά.

120 γρ. ψωμί αμπλ. 50 γρ. αλλαντικά/τυρί αμπλ. χαμηλών λιπαρών, 1 μπανάνα

250 ml μίνι γάλα/ ελαφρύ γιαούρτι ampplus- 75 γρ. ψωμί ampplus- 20 γρ. χαμηλών λιπαρών αλλαντικών/ τυριού ampplus- 40 γρ. σταφίδες (μια χούφτα)

500 ml μίνι γιαούρτι γάλακτος/λαφρύ γιαούρτι με αμπλούδα- 1 μπανάνα με αμπλούδα- 40 γρ. σταφίδες

500 ml αποβουτυρωμένο γάλα κακάο και 40 γρ. σταφίδες

500 ml γάλα κακάο και 3 μπισκότα χαμηλών λιπαρών με μέγιστο 8 ξύδι (45 γρ.)

Πιείτε νερό