Πολιτική επιστροφής 365 ημερών Πολιτική επιστροφής 365 ημερών
Δωρεάν επιστροφές Δωρεάν επιστροφές
Παράδοση μόνο από 5 € Παράδοση μόνο από 5 €
Εγγύηση τιμής Εγγύηση τιμής
Trustpilot Trustpilot

Καλώδιο Bent-Over πλευρικές ανυψώσεις

Με αυτή την άσκηση γυμνάζετε ολόκληρη την ωμική ζώνη, ειδικά το οπίσθιο τμήμα του δελτοειδή (ώμου).

Οδηγός για τις πλάγιες ανυψώσεις με μπράτσο:

  1. Σταθείτε με τα πόδια σας ανοιχτά στο πλάτος των γοφών και τα γόνατά σας ελαφρώς λυγισμένα
  2. Στρίψτε τα χέρια σας μπροστά από το σώμα σας
  3. Πιάστε τις λαβές, το αριστερό σας χέρι στη δεξιά λαβή και το δεξί σας χέρι στην αριστερή λαβή
  4. Σκύψτε μπροστά από το ισχίο και κρατήστε την πλάτη σας ίσια, με τους αγκώνες ελαφρώς λυγισμένους
  5. Αναπνεύστε και σηκώστε τους αλτήρες στο πλάι σε ένα τόξο (όσο πιο ψηλά μπορείτε)
  6. Αναπνεύστε ενώ κατεβάζετε τα βάρη εντελώς
  7. Επαναλάβετε την άσκηση

Σημαντικό για τις πλάγιες ανυψώσεις με κάμψη καλωδίου:Συγκεντρώστε τις ωμοπλάτες σας στο τέλος της άσκησης για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την άσκηση.

Γνωστά στοιχεία για τις πλάγιες ανυψώσεις με καλώδια: Τραβήξτε τις ωμοπλάτες μαζί στο τέλος της άσκησης για να ενεργοποιήσετε το μεσαίο και κάτω μέρος του τραπεζοειδούς (ο μυς που εκτείνεται από το πίσω μέρος του κρανίου και κάθετα προς τα κάτω σε κάθε πλευρά της σπονδυλικής στήλης μέχρι έναν από τους τελευταίους θωρακικούς σπονδύλους), του ρομβοειδούς (δύο μύες που συνδέουν την άρθρωση του ώμου και τη σπονδυλική στήλη).

Καλές συμβουλές για τις πλάγιες ανυψώσεις με μπράτσο: Μπορείτε επίσης να κάνετε αυτή την άσκηση με δύο κανονικούς αλτήρες ή σε έναν κεκλιμένο πάγκο με το κεφάλι προς τα κάτω.