Πολιτική επιστροφής 365 ημερών Πολιτική επιστροφής 365 ημερών
Δωρεάν επιστροφές Δωρεάν επιστροφές
Παράδοση μόνο από 5 € Παράδοση μόνο από 5 €
Εγγύηση τιμής Εγγύηση τιμής
Trustpilot Trustpilot

Μπροστινή ανύψωση

Το Front Raise είναι μια άσκηση που γυμνάζει κυρίως το μπροστινό τμήμα του δελτοειδούς και σε μικρότερο βαθμό το μεσαίο τμήμα του δελτοειδούς (ο μυς που σχηματίζει το στρογγυλεμένο περίγραμμα του ώμου). Όλες οι ασκήσεις ανύψωσης των χεριών περιλαμβάνουν τους μύες που συνδέουν την ωμοπλάτη με τον θώρακα.

Οδηγός για το μπροστινό σήκωμα:

  1. Σταθείτε με μικρή απόσταση μεταξύ των ποδιών σας
  2. Κρατήστε τους αλτήρες με τις παλάμες προς τα κάτω (overhand grip)
  3. Αφήστε τους αλτήρες να ακουμπήσουν στο μπροστινό ή το πλαϊνό μέρος των μηρών
  4. Αναπνεύστε και σηκώστε τους αλτήρες ευθεία στο ύψος των ώμων
  5. Αναπνεύστε κατά την εκτέλεση της άσκησης
  6. Επαναλάβετε την άσκηση π.χ. 15x3

Καλές συμβουλές για το Front Raise: Η άσκηση μπορεί να γίνει με το ένα χέρι κάθε φορά για να απομονωθεί και να επικεντρωθεί καλύτερα σε κάθε μυ. Έτσι, η άσκηση μπορεί να εκτελεστεί και ξαπλωμένη μπρούμυτα σε πάγκο με κλίση.