Πολιτική επιστροφής 365 ημερών Πολιτική επιστροφής 365 ημερών
Δωρεάν επιστροφές Δωρεάν επιστροφές
Παράδοση μόνο από 5 € Παράδοση μόνο από 5 €
Εγγύηση τιμής Εγγύηση τιμής
Trustpilot Trustpilot

Όρθια κάμψεις καλωδίων δικεφάλων

Οι κάμψεις καλωδίων για όρθιους δικέφαλους είναι μια άσκηση για την απομόνωση και την άντληση των δικεφάλων. Αυτή η άσκηση στοχεύει στον βραχιόνιο μυ (ένας μυς μεταξύ του δικεφάλου και του τρικεφάλου) και στον δικέφαλο.

Οδηγός για τις όρθιες κάμψεις δικεφάλων με καλώδιο:

  1. Σταθείτε απέναντι από το μηχάνημα και πιάστε τη μπάρα με λαβή κάτω από το χέρι
  2. Εισπνεύστε και σηκώστε τη μπάρα
  3. Αναπνεύστε ενώ τεντώνετε τα χέρια σας ξανά
  4. Επαναλάβετε την άσκηση π.χ. 15x3 

Σημαντικό σχετικά με τα Standing Biceps Cable Curls: Μόνο οι βραχίονες πρέπει να κινούνται - κρατήστε τους αγκώνες σε ένα σημείο καθ' όλη τη διάρκεια της κίνησης.

Καλές συμβουλές για τα Standing Biceps Cable Curls:Η άσκηση αυτή μπορεί να εκτελεστεί και με το ένα χέρι κάθε φορά.