Πολιτική επιστροφής 365 ημερών Πολιτική επιστροφής 365 ημερών
Δωρεάν επιστροφές Δωρεάν επιστροφές
Παράδοση μόνο από 5 € Παράδοση μόνο από 5 €
Εγγύηση τιμής Εγγύηση τιμής
Trustpilot Trustpilot

Όρθια μοσχάρια ανυψώνει

Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για να κάνεις όρθια ανύψωση των μοσχαριών. Συχνά γίνονται με μια μπάρα σε ένα ράφι Smith, αλλά μπορείτε επίσης να τις κάνετε όρθιοι πάνω σε μια πλάκα βαρών, όπως μπορείτε να δείτε εδώ στο βίντεο.

Οδηγός για τις όρθιες ανελκυστήρες γάμπας:

  1. Βάλτε τον εαυτό σας πάνω σε μια πλάκα με βάρη ή κάτι παρόμοιο
  2. Πιάστε μια βάση ή ένα μηχάνημα με το ένα χέρι για να σταθεροποιήσετε το σώμα σας κατά τη διάρκεια της άσκησης
  3. Σταθείτε στο ένα πόδι, τοποθετώντας τα δάχτυλα των ποδιών σας και το μπροστινό μέρος του πέλματος του ποδιού σας στην πλάκα βάρους
  4. Πρώτα κατεβάστε τις φτέρνες σας όσο πιο κάτω γίνεται και στη συνέχεια περπατήστε όσο πιο ψηλά γίνεται στα δάχτυλα των ποδιών σας
  5. Επαναλάβετε αυτή την άσκηση
  6. Πήγαινε με το άλλο σου πόδι

Σημαντικό για τις ορθοστατικές ανυψώσεις γάμπας: Βεβαιωθείτε ότι ανεβαίνετε όσο το δυνατόν πιο ψηλά στις μύτες των ποδιών σας κατά τη διάρκεια κάθε επανάληψης. 

Αλήθειες για τις ορθοστατικές ανυψώσεις γάμπας: Αυτή η άσκηση είναι μια άσκηση απομόνωσης για τον πηχτό μυ (ο μυς που μας επιτρέπει να στεκόμαστε όρθιοι χωρίς να πέφτουμε - ένας από τους τρεις μυς που αποτελούν τον μυ της γάμπας).

Καλές συμβουλές για τις όρθιες ανυψώσεις γάμπας: Αν θέλετε να κάνετε αυτή την άσκηση πιο αποτελεσματική, μπορείτε να προσθέσετε βάρος με τη μορφή αλτήρα ή αλτήρα.