Πολιτική επιστροφής 365 ημερών Πολιτική επιστροφής 365 ημερών
Δωρεάν επιστροφές Δωρεάν επιστροφές
Παράδοση μόνο από 5 € Παράδοση μόνο από 5 €
Εγγύηση τιμής Εγγύηση τιμής
Trustpilot Trustpilot

2 γρήγορες συμβουλές για έναν ταχύτερο αγώνα

Ξέρετε ότι μπορείτε να βελτιστοποιήσετε το τρέξιμό σας τρώγοντας σούπα με κοτόπουλο και πίνοντας καφέ; Μάθετε γιατί παρακάτω.

1. amptempnbsp- amptempnbsp- amptempnbsp- amptempnbsp- amptempnbsp- amptempnbsp- Φάτε σούπα νουντλς με κοτόπουλο
Οι ερευνητές από το Μπατόν Ρουζ έκαναν πρόσφατα ένα πείραμα όπου χώρισαν μια ομάδα δρομέων σε δύο: η μία ομάδα που έπαιρνε 2 ποτήρια νερό πριν τρέξει 90 λεπτά και η άλλη ομάδα έπαιρνε την ίδια ποσότητα σούπας κοτόπουλου με νουντλς.
Οι δρομείς που έλαβαν σούπα διαπιστώθηκε ότι είχαν καλύτερη ισορροπία υγρών κατά τη διάρκεια του τρεξίματος και καλύτερα επίπεδα ηλεκτρολυτών. Οι ερευνητές επισημαίνουν ότι η περιεκτικότητα της σούπας σε αλάτι έκανε τους δρομείς να διψάνε, γεγονός που τους έκανε να πίνουν περισσότερο κατά τη διάρκεια του τρεξίματος σε σχέση με τους δρομείς που έλαβαν μόνο νερό.

2.  amptempnbsp- amptempnbsp- amptempnbsp- amptempnbsp- amptempnbsp- Πιείτε καφέ
Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Μινεσότα χώρισαν επίσης μια ομάδα δρομέων στα δύο: Στη μία ομάδα δόθηκε καφεΐνη στο ποτό τους (ποσότητα που αντιστοιχεί σε δύο φλιτζάνια καφέ) και στην άλλη ομάδα δόθηκε καθαρό νερό. Και στις δύο ομάδες δόθηκε το υγρό μια ώρα πριν από τη δοκιμασία VO2 max.
Αποδείχθηκε ότι η ομάδα που είχε καφεΐνη αναμεμειγμένη στο υγρό της είδε τη VO2 max να βελτιώνεται κατά 4%, καθώς και το όριο του μηλικού οξέος να ανεβαίνει κατά 3%.
Οι ερευνητές συνέκριναν αυτή τη βελτίωση με το να μπορούν να μειώσουν 30 δευτερόλεπτα σε ένα τρέξιμο 10 χιλιομέτρων.