Πολιτική επιστροφής 365 ημερών Πολιτική επιστροφής 365 ημερών
Δωρεάν επιστροφές Δωρεάν επιστροφές
Παράδοση μόνο από 5 € Παράδοση μόνο από 5 €
Εγγύηση τιμής Εγγύηση τιμής
Trustpilot Trustpilot

Κλείσιμο Push-Ups

Οι κλειστές πιέσεις είναι μια κλασική και καλή άσκηση για να γυμνάσετε τους τρικέφαλους και μερικούς από τους μυς του στήθους σας.

Οδηγός για τις κλειστές πιέσεις:

  1. Ξαπλώστε μπρούμυτα στο πάτωμα και βάλτε τα χέρια σας πιο κοντά μεταξύ τους από το πλάτος των ώμων.
  2. Αναπνεύστε και χαμηλώστε μέχρι το στήθος σας να ακουμπήσει σχεδόν στο πάτωμα.
  3. Χρησιμοποιώντας τους τρικέφαλους και μερικούς από τους μυς του στήθους σας, σπρώξτε το πάνω μέρος του σώματός σας πίσω στη θέση εκκίνησης και σφίξτε το στήθος σας. 
  4. Αναπνεύστε και επαναλάβετε την άσκηση π.χ. 15x3

Αλήθειες για τις κλειστές πιέσεις: Οι τρικέφαλοι είναι ένας πολύ μεγαλύτερος μυς από τους δικέφαλους.Οι τρικέφαλοι αποτελούν το ⅔ του μυϊκού συστήματος του άνω βραχίονα. 

Καλές συμβουλές για τις κλειστές πιέσεις: Αν είστε νέοι σε αυτή την άσκηση και δεν έχετε τη δύναμη να την εκτελέσετε, μπορείτε είτε να λυγίσετε τα πόδια σας και να στηρίξετε τα γόνατά σας για να πάρετε κάποια αντίσταση είτε να εκτελέσετε την άσκηση στον τοίχο αντί για το πάτωμα. Για τους πιο έμπειρους, μπορείτε να τοποθετήσετε τα πόδια σας σε μια ψηλή επιφάνεια, όπως ένας πάγκος, για να αυξήσετε την αντίσταση.

Αυτή η άσκηση είναι τόσο άσκηση για τους τρικέφαλους όσο και για το στήθος.