Πολιτική επιστροφής 365 ημερών Πολιτική επιστροφής 365 ημερών
Δωρεάν επιστροφές Δωρεάν επιστροφές
Παράδοση μόνο από 5 € Παράδοση μόνο από 5 €
Εγγύηση τιμής Εγγύηση τιμής
Trustpilot Trustpilot

Swing Kettlebell

Αυτή η άσκηση συνήθως δεν είναι μια άσκηση που βλέπετε κάτω στο γυμναστήριο, αυτή η άσκηση εμφανίζεται πιο συχνά στο crossfit. Όλοι πρέπει να το δοκιμάσουν! Αν γίνει σωστά, αυτή η άσκηση θα κάνει τους μύες σας να πονάνε.

Οδηγός για το Kettlebell Swing:

  1. Σταθείτε με τα πόδια στο πλάτος των γοφών ανοιχτά.   
  2. Τα δάχτυλα των ποδιών πρέπει να δείχνουν προς τα εμπρός και στη συνέχεια να λυγίζετε ελαφρά τα γόνατα
  3. Κοιτάξτε ευθεία μπροστά καθώς πιάνετε το kettlebell σας με λαβή overhand
  4. Ανασηκώστε το kettlebell σας ανάμεσα στους μηρούς σας και κρατήστε την πλάτη σας απόλυτα ευθεία 
  5. Πιέστε τους γοφούς σας προς τα πίσω μέχρι τα kettlebells να βρίσκονται ανάμεσα και πίσω από τους μηρούς σας
  6. Σφίξτε εκεί τους γλουτούς σας
  7. Αναπνεύστε καθώς οδηγείτε το ισχίο σας προς τα εμπρός και αιωρήστε το kettlebell σας στο ύψος των ματιών με τους αγκώνες τεντωμένους
  8. Αναπνεύστε καθώς ταλαντεύετε το kettlebell πίσω ανάμεσα στα πόδια σας, ενώ πιέζετε το ισχίο σας προς τα πίσω και λυγίζετε απαλά τα γόνατά σας.

Σημαντικό για το Kettlebell Swing: Είναι μια αιώρηση, όχι ένα κάθισμα. Χρησιμοποιήστε τους γοφούς σας για να οδηγήσετε το kettlebell, όχι τα χέρια σας.

Στοιχεία σχετικά με την ταλάντευση με κούνια: Αν το kettlebell σας χτυπήσει στην πλάτη, το κάνετε σωστά.  

Καλές συμβουλές για το Kettlebell Swing: Μπορείτε να διαφοροποιήσετε αυτή την άσκηση π.χ. με το Kettlebell Overhead Swing 

Αυτή η άσκηση είναι τόσο άσκηση για τα πόδια όσο και για τους γλουτούς.

Βρείτε το επόμενο kettlebell σας εδώ στο apuls

Στην Apuls θα βρίσκετε πάντα μια μεγάλη και συναρπαστική ποικιλία υψηλής ποιότητας kettlebells Εξερευνήστε τα διάφορα μοντέλα μας σε αυτόν τον ιστότοπο σήμερα!